donderdag 17 oktober 2013

DIT IS ECHT ONGELOFELIJK , DIT VERZIN JE NIET !!!!




Ik voel me na een aantal dagen verplichte (bed) rust ietsje beter en heb bedacht dat ik na mijn ontbijt maar eens ga douchen....om weer wat normale energie te krijgen en alle narigheid maar eens lekker van me af te spoelen.

NOU !!!........ Dat kan ik wel even vergeten,want ik heb GEEN water...!!!!




Ik mail onmiddellijk de woonconsulent of het hele complex droog staat,of dat ik mogelijk de enige ben....want dit doorkruist mijn plannen behoorlijk....geen koffie,geen douche etc....

Natuurlijk kan het zijn dat ik in deze iets gemist heb, want ik heb de hele week geen mens en buitenwereld gezien...maar dan wil ik dat nu wel weten...

*******************************************

DIT blijkt GEWOON EEN KWESTIE VAN OVERMACHT.......

*******************************************
Ik bel de afdeling TD ofwel de dienst klein onderhoud om daar navraag te doen,maar daar wordt ik tot op heden niets wijzer van....ik wordt straks teruggebeld... 

Het enige dat ik op dit moment kan doen,is mijn ziel in lijdzaamheid bezitten en gewoon afwachten en vooral geduld betrachten....
Goh ??? Dat thema ken ik...waar ken ik dat toch ook weer van????? 




Ik krijg snel en keurig een mailtje terug van de woon coördinator met een lichtelijk geïrriteerde ondertoon, en de mededeling dat hij het in de memokasten beneden heeft aangehangen.

Wegens reparatie werkzaamheden is er geen water vandaag tot 12.00 uur of nog iets langer.
TJA !!! Dat is mij natuurlijk ontgaan vanwege de griep en het uitzieken...




Ik stuur hem een mailtje terug met uitleg van bovenstaande.. en hij spreekt de hoop uit dat ik maar snel weer op de been ben.... Ja daar ga ik ook vanuit....Het goede been dan he toch J ?????? Want alleen daar wil ik mee uit bed stappen....

Enfin... als er straks weer wel water is,is het tijd voor koffie en een doucheje...!!!!
Daar ben ik wel aan toe ,want ik voel me behoorlijk vies....



*******************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten