woensdag 18 december 2013

<<<<<<<ONBEGRIJPELIJK>>>>>>>>>>>>>

Ik slaap weer een gat in de dag... 9.30 uur word ik wakker,uiteraard met goede luim.... normaal had ik vanochtend gaan zwemmen,maar ik durf het nog steeds niet goed vanwege mijn ontstoken oren,holten en neus...







Hoewel ik het ergste vacuüm gevoel in mijn oren kwijt ben, is de boel daar nog steeds niet helemaal ontstopt... en af en toe doen mijn hoofd en keel,ook een beetje raar en ben ik duizelig....

Ik blijf ook alsmaar zoooooo moe........nou ja... het zal ongetwijfeld de terugslag zijn van alle tijden van hevige spanningen en grote veranderingen.....




Nou !!! Als alles er NU ineens uit moet komen,dan ben ik nog wel even zoet... oeps.. (hihi).



Ik voel wel dat mijn lichaam vecht tegen een bacterie...misschien komt daar ook een gedeelte van die moeheid vandaan... zo'n vreemde indringer hoort daar natuurlijk ook niet....




Enfin, ik mag toch begin januari bij ome dokter terugkomen en als het echt echt vreselijk wordt... dan ga ik gewoon eerder...maar liever helemaal niet natuurlijk !!!




Ik doe het voorlopig nog maar noodgedwongen rustig aan... en besluit om vast wat te gaan fourageren.. dan hoef ik de aankomende week niet zoveel meer in te slaan tijdens alle drukke kerstinkopengekte...want daar doe ik al jaren niet meer aan mee! 






Maar ik wil natuurlijk wel mijn fridge vol hebben liggen met allerlei lekkers waar ik straks uit kan kiezen...als ik daar zin in heb..






Ik heb ook serieuze plannen om voor de kerst nog een overheerlijke appeltaart of cake te bakken.... en ook daarvoor wil ik alle ingrediënten in huis hebben dan kan ik, als ik inspiratie heb...zo aan de slag....en dan ruikt het hele huis naar gebak......

                        



Boodschappen doen kost me moeite...ik merk dat ik ontzettend ga transpireren van elke inspanning en dat is toch niet helemaal goed voor mijn gevoel.... Even in de gaten houden!!.... dat lijkt me een goed advies... 
Ik snel nog even de bloemist binnen voor een schattig wit kerstplantje voor mijn zieke maatje...en ga haar dat,(wanneer ik alles uitgeladen en een plekje heb gegeven) even brengen.

Ik charter een karretje om de schappies naar boven te brengen,dat scheelt me een hoop sjouwwerk....ach ja....

GEMAK DIENT DE MENS NIETWAAR ???

Arm maatje is nog steeds behoorlijk ziek,maar wel aangekleed en toch ook een beetje opgepoetst..

Deze longontsteking gaat haar niet in de koude kleren zitten oh nee,ze heeft veel last van de bijverschijnselen van de antibioticakuur. 

Ze is zo verdrietig en toch ook nog zo strijdlustig zoals gewoonlijk...en...zo ( NIET) eigen wijs...ohoh...ze heeft nog steeds niet in de gaten dat zij zichzelf door dit gedrag zoveel schade berokkend..en dat zij
mensen die om haar geven en van haar houden van zich af mept.

Ik vind dat nog steeds stuitend.. en mijn hart huilt als zij zichzelf weer zo bezeerd.
Ik sta erbij en kijk ernaar,meer kan ik helaas niet doen... blijven komen en lief voor haar zijn...en vooral weer veel geduld betrachten....

HET IS HAAR LEVEN  het zijn haar angsten.........





Vragen.... is ook zo'n issue... mensen van haar leeftijd vragen niet ???? !!!! "Nonsens"zeg ik... "mensen die vragen worden NIET overgeslagen, die krijgen waar ze om gevraagd hebben en wat ze wensen.....

                                               

Dus vraag maar gewoon, als ik iets voor je mee kan brengen of iets voor je kan doen ???"zeg het maar...... 



HET PLANTJE KRIJGT EEN EREPLAATSJE




Ik blijf niet lang... ik wil ook wel weer graag naar mijn eigen huisje... ik had me voorgenomen om te gaan stofzuigen...maar dat laat ik maar zitten....
Ik ben gewoon TE moe........................................... 


*******************************************




Geen opmerkingen:

Een reactie posten