woensdag 1 juli 2015








                     EEN DAG MET EEN GOUDEN RAND






Alles liep helemaal gesmeerd...mijn treinreis ging zoals gepland...
Schonedochter stond mij op te wachten in de hal van het station...

Hoewel het best wel een beetje druk was op de weg,waren we in no time op het vliegveld.
Nederland is in de ban van een hittegolf.
Prima weer om te springen dus geen overall aan...





Zoon had een klein beetje last van een gezonde spanning.... werd helemaal blij van onze DVD en foto verassing... gesponsord door de twee vrouwen die het meest van hem houden... zijn vrouw en zijn moeder...

En klom na de briefing in tuigage het klaarstaande vliegtuig in met een leuke buddy....





Toestel klom tot 9000 ft en toen mocht hij springen en zijn vrije val maken van 200 km per uur..




Ik had hem op zijn hart gedrukt om van elke tiende van seconden in het hier en nu te blijven,want dit gaat allemaal zoooooo snel.........




Parachute uit dan ga je eerst met een enorme gang omhoog.... en dan zweven richting aarde...





Ik weet precies hoe dit voelt, jaren geleden heb ik dit ook mogen doen en ik ben nu eenmaal vliegfanaat dus ik voel me helemaal thuis hier......




Het duo maakt een mooie zachte landing....




Dan worden de springers opgehaald met het busje
En is de volgende ploeg weer aan de beurt.....
Zo gaat dat .....
Zoonlief is helemaal onder de indruk en er zelfs stil van...
Wat een geweldige ervaring !!! Mam en wat zijn schonedochter en ik blij dat we voor beeldmateriaal hebben gezorgd...
Hij kan zijn sprong meteen zien op het grote scherm..... geweldig !!!!!

Wat een mooie belevenis en wat fijn dat ik er bij was en mee mocht genieten... tenslotte doe je dit niet iedere dag....




Zoon krijgt zijn certificaat overhandigd en dan gaan we weer richting A...
Zij zetten mij weer af op het station,waar de trein al voor mij klaar staat...Ik heb een directe verbinding en ben voor ik het weet weer thuis....




Ik heb een lekkere maaltijdsalade en het is nog niet voldoende afgekoeld om bijtijds mijn bed in te gaan.
Dat zou ik eigenlijk wel moeten doen,want ik heb morgen de hele dag therapie vanaf 9.00 uur tot laat in de middag .....

Ik ga NU dan ook mijn wekkertje zetten en stap zo met een héél tevreden gevoel mijn bed in....

tot later..............

****************************************


Geen opmerkingen:

Een reactie posten