zaterdag 25 juli 2015






                       
                           FF BIJKLETSEN



Ja natuurlijk heb ik de volgende dag spierpijn na mijn uitsloverij in het bejaardenbad.
Maar ik heb het wel gedaan !!!!Voor de eerste keer weer en ik ga er zeker mee door,want ik wil weer conditie opbouwen...




Donderdag besluit ik om vriendin A te bellen om samen ( voor het eerst in maanden) naar de markt te gaan hier in B... ( Ik ben belust op een grote zak patat MET !!!) en die hebben ze op de markt zo lekker !!! En als je toch gaat zondigen,doe het dan maar meteen goed !!!




Zij komt met de auto en ik kom met de fiets.....
Ik ben er eerder en zij is niet zo'n patatmens,dus schaf ik mezelf een kingsize portie frites aan en ga die oppeuzelen zittend op een bankje onder de bomen in de schaduw,terwijl ik wacht tot A arriveert..





Als zij er is,dwalen wij zo,n beetje tussen de kramen door. Het is echt vakantietijd en er is niet zoveel te doen.Bovendien hangt er een soort van naargeestige bedompte energie.... dat voelen wij allebei....





A is wel te porren voor een softijs.... ook kingsize lekker samen genieten ....en als we ons rondje vervolgen en ik bij mijn trouwe stalen ros sta...ben ik ook bekaf en kom tot de ontdekking dat we in totaal één uur hebben gelopen... Dat is voor mij de limiet NU......
Kus kus dag A tot bels ziens of...... en fiets ik weer naar huis...





Tegen 14.30 uur staat mijn fiets weer in de berging en als ik mijn voordeur achter mij sluit...
Stort ik in.... Ik voel me niet lekker van de patat met en het ( te vette ??) ijsje.....





Na twee paracetamol val ik in een diepe slaap tot 17.00 uur.. eet iets en stort gewoon weer in de volgende diepe slaap tot 21.45 uur... Nou dan zal ik het wel nodig hebben....

Kijk laat nog wat tv er is een docu over




Frank Sinatra...leuke plaatjes en mooie songs......
Dan val ik tegen 0.45 uur gewoon weer in dezelfde diepe slaap en wordt ik de volgende ochtend wakker om 9.15 uur... en voel me gelukkig iets beter... Ik heb gewoon een slaapmarathon gehouden....






En voor deze nieuwe dag grootse plannen !!!

1: ik koop toch maar die makkelijk zittende zomerschoentjes in de uitverkoop en hou ze meteen maar aan.






2: Een bezoek aan de kapper is hard nodig,vooral als je een lange schonedochter hebt...die op mijn hoofd als eerste mijn uitgroei van slechts één centimeter waarneemt en roept "oh Jo ,dit is niets voor jou hoor !!! "
"Ja schat,dat weet ik,maar ik kan niet alles tegelijk !!!! 

Maar vandaag wel !!!!! 







3: Mijn favoriete parfum is op twee pufjes na op !
Dus op naar de winkel en met 2 kortingsbonnen een lekkere grote luxe fles scoren.....
En ik krijg van die aardige verkoopster een nieuwe miniatuur aanwinst voor mijn verzameling....

Met de toepasselijke naam .....



4: Dan moet ik de gewone boodschappen ook nog doen ,want voor zaterdag( vandaag dus) hebben ze code geel afgegeven .... ( half Nederland weer in paniek !!!)





Windstoten en regen is het vooruitzicht...Nou mij deert het niet... Ik heb van alles genoeg in huis ..
En ik hou lekker beren-dag




en misschien wel een  héél beren-weekeinde




Tot later maar weer................


****************************************


Geen opmerkingen:

Een reactie posten