woensdag 8 juli 2015







              WAT EEN GODSGESCHENK




Een interieur verzorgster in deze bijna aan vervuiling bezweken hut.....






Zij doet alle zware klussen en ik doe de lichtere.


Zij lapt de ramen, maakt mijn loggia weer schoon en glimmend.
Neemt de vensterbanken af en ik zet ondertussen het kleed in de schoonmaakpoeder en laat het intrekken tot na de lunch... Vervolgens stofzuigt zij dit diep en grondig en...  echt echt waar !!!




Het kleed is witter,frisser en ruikt  weer lekker....

Zij helpt mij bij het omleggen van mijn matrassen,dat kan ik gewoon niet meer in mijn eentje.. en zo af en toe moet je alles omwisselen...
Zo hou je de boel in evenwicht.....





Wij zijn een prima.....................






 en ik.....ennuhhh ...........


Een vliegende vogel vangt altijd wat... 



Zij staat op het punt van verhuizen en ik heb nog 12 spiksplinternieuwe  verhuisdozen voor haar staan die zij zo mag meenemen...




Daar wordt zij blij van en ik ook...ze stofzuigt en dweilt mijn hele huisje... ik betaal haar het afgesproken bedrag en ben meer dan tevreden.

Zo snijdt het mes aan twee kanten. Wij laden alles op een karretje,want haar vader brengt haar met de
haar levensgrote rugzak en verworven verhuisdozen naar haar optrekje van dit moment.
Da's aardig van hem.....

En als zij weg is en ik om me heen kijk in mijn huisje weltevree, ben ik blij dat ik haar gevraagd heb....





Dat betekent, dat ik vandaag tijd heb om wat administratieve klussen te doen,wat bankzaken te kunnen regelen en snel even wat post op het fietsje tussen twee buien door wegbreng en het bedragje dat ik heb gewonnen met het vakantiekraslot van oudste zoon en schonedochter bij het postkantoortje te kunnen innen. 




Wie het kleine niet eert,is het grote niet weert...


Dan doe ik thuis nog wat kleine afstof en andere klusjes.

Kook lekker warm eten voor mezelf en voor ik het weet is de dag alweer bijna voorbij....
Als ik om me heen kijk word ik helemaal blij van mijn schone appartementje...en van het feit,dat ik alles weer op rit en regel heb... Dat geeft mij een goed en opgeruimd gevoel....


                 Hier zit een tevreden mens...


Morgen een lange therapiedag  op de Trappenberg vanaf  9.00 uur...!!

Fijne avond allemaal en tot..........

****************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten