zondag 12 juli 2015







          EN AAN HET EINDE VAN DE TUNNEL




Is er altijd weer het licht.....!!!

                  



Schone dochter wordt nu maandag de 13de geopereerd en mag zich om 8.00 melden. Dat is fijn,want dan kan mijn zoon haar brengen.....Dat voelt veilig en goed.




Het project waar ik mee begonnen ben,zijn kaarten te maken van mijn tekeningen en schilderijen en van mijn foto's die te mooi zijn om ze in een map te laten zitten.
Lieve vriendin heeft voor mij een 




ontworpen.....
En het ziet er professioneel uit.....




Nu heb ik sinds kort een hele leuke ondernemende vrouw ontmoet die een winkeltje in het dorp heeft om te smullen.






Zij maakt alles zelf en als ik daar binnen stap is het net of ik terug kom in een stukje van mezelf van vroeger. Dus......

Vrijdag stap ik op mijn gemak op mijn fietsje om wat dingetjes die ik nog nodig heb uit het dorp te halen en ga even bij haar aan met de vraag of ik eventueel wat van mijn kaarten bij haar in het winkeltje mag neerleggen...en om gewoon even neer te strijken en te genieten van alle kleurrijks om me heen.
Ik krijg een glaasje spa van haar en rust hier even gezellig uit......




Ik mag mijn kaarten bij haar in een rekje zetten...
hetgeen héél genereus van haar is...Wie weet ????
Wat daar weer uitkomt... spannend.......

Dan vervolg ik mijn weg en krijg opeens een enorme zin in een een levensgrote ijs met slagroom en een cappuccino ,daar geniet ik dan ook uitgebreid van in de schaduw op het terrasje van de ijssalon......




Dan keer ik huiswaarts met mijn verworven schatten en ga ik sávonds een 40 tal kaarten produceren. 
Leuk leuk !!!!!........................................................

****************************************









Geen opmerkingen:

Een reactie posten