donderdag 23 juli 2015





                           
                                                         Snelle update




Gisteren mijn automonteur benaderd...
Die zit in verweggiestan... ergens in Thailand...
Dus leve  whatsapp en techniek...

Ik heb hem even het kraken van mijn stuurwiel voorgelegd en volgens hem zou het kunnen gaan om een droge kogel bij het stuur ..
Dus dat betekent dat er of vet bij moet of dat er een nieuwe kogel in moet...

"Moet ik vast gaan sparen "??? W??? pfff 

6 Augustus is hij er weer na 11.00 uur... Ik ga er vanuit dat helijosje het uithoudt tot die datum..

Mijn gevoel zei al dat ik er geen lange afstanden mee moest rijden...
Dus  kalm aan en in de buurt blijven,dit is even een tegenvaller,temeer omdat ze net door de keuring heen is...

Maar ja,je moet je teleurstellingen met vreugde dragen nietwaar ??

***************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten