maandag 27 juli 2015








                                                       NEDERLAND


Heeft het best zwaar te verduren gehad dit afgelopen regen en stormachtige weekeinde.Er zijn héél wat bomen gesneuveld...door het hele land




Dus afgelopen zaterdag,niet uit de jamies,maar Berendag houden, lekker keutelen en nietsdoen....filmpje kijken en klungelen..heerlijk !!

*********************************************************************************


Gisteren wilde ik op de fiets naar N iets brengen naar vriendin M..

Dat is voor mij net een lekker en haalbaar ritje,
Maar net toen ik deze beslissing had genomen,stortte de weergoden weer enkele emmers hemelwater in één keer naar beneden.......






Dus gaat plan B onmiddellijk in werking....en blijf ik gewoon de rest van het weekeinde ook BEREN.............(  overigens helemaal niet naar )


*********************************************************************************

Nou dan maar vandaag op de fiets... dacht ik vanmorgen nog... en weer brak er een wolkbreuk los en vallen er grote dikke en vele druppels op mijn balkonnetje......dat gaat hem vandaag dus ook niet worden....






Gelukkig hebben de grote bomen het hier van het weekeinde goed gehouden,maar er liggen wel wat topjes van takken beneden op het grasveld van de tuin.





En nu staat er een of andere DOMBO !!! met een bladblazer tussen de buien door deze kleine ongerechtigheden weg te blazen !!!!!???????????
Wat een  BIJ GOOCHEM zeg !!!!



Nou !! Schiet mij maar lek... en wat mij betreft,mag de hemel er gerust nog wel een paar emmertjes tegenaan gooien !!!!......

Weg met die overbodige en onnodige herrie !!!!


En ik ? Ik heb telefoondag en hang met schone dochter een tijd gezellig aan de lijn,vriendin E belt


en we doen ook


Ik bel zelf vriendin M even voor een stukje bevestiging ergens over.

Breng  daarna mijn vuilnis naar beneden en mijn oud papier... en verder doe ik NIETS heb ik besloten en dat lijkt me een goed plan... een héél goed plan zelfs! En ik zal u zeggen"het bevalt uitstekend!"




***************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten