zaterdag 18 juli 2015








                                      HET GROTE GENIETEN





Is gisteren officieel begonnen.... Ik heb een koffieafspraak ( nog voor mijn verjaardag) in het dorp met vriendin G die ik al héél wat jaartjes ken en die ook in B woont.....





We spreken af bij een bekend tentje,waar ze overheerlijke cappuccino's schenken en warme appeltaart met slagroom op de kaart hebben staan....







Ik ben wat aan de vroege kant, er is nog een plekje op het terras waar ik plaats neem en vast een kopje koffie bestel.
Mijn hoogstnoodzakelijk schapjes zitten al in mijn fietstas die een eindje verderop voor de boekwinkel in het rek gestald staat.....

Heerlijk mensjes kijken.... en genieten van alles wat erom me heen gebeurt....
Niet op de tijd hoeven letten en dit keer ook even niet op de centjes...
Ik teken ervoor... daar ben ik tenslotte 65 voor 


geworden!




Joepie !!! Daar is G en wij doen ons tegoed aan de lekkernijen zoals hierboven beschreven en kletsen bij... d.w.z. ik klets en zij luistert haha en dan doen we het nog een keer over, bij een bakkie spinazie thee maar dan luister ik en kletst zij... hahaha....





Ach die lieve schat heeft zelfs een kadootje voor me meegenomen wat lief nou weer !!!...heerlijk een bon van een mij wel zéér bekend warenhuis... Kus kus..dank dank.......lieve G....


G,s man E moet nog tot donderdag a.s. bestraalt worden in het Antonie van leeuwenhoek in Amsterdam en dan krijgt hij de uitslag in oktober !!!!! Dit is onmenselijk vind ik en ik word hier zéér opstandig van.
Maar helaas het is niet anders en ik zal me net als zij bij moeten neerleggen....
Gelukkig gaan ze in die tussentijd naar hun tweede vaderland voor de druivenpluk....
Even afleiding en hard werken.... leuk leuk...Ik wou dat ik mee kon,maar helaas dat zal niet gaan. Ik moet het gewoon nog een poosje rustig houden.. en doe dat dan ook... maar ik ga jullie wel missen hoor !!!!





Wij hebben gelukkig allebei een pc en daar maak je dan samen contact mee. In ieder geval hebben wij een wereld middag die niemand ons meer afneemt...een dag met een gouden randje en als ik om half drie ongeveer thuis ben, stort ik van vermoeidheid in een hele diepe slaap tot half zeven....en ga er maar vanuit,dat ik het nodig heb....


De avond breng ik door achter mijn laptop om mijn blogje bij te houden en wat andere dingen nog te doen...

Vanochtend ben ik er vroeg bij en dat is maar goed ook, want ik heb woeste plannen.

Morgen ga ik naar oudste zoon en schonedochter,dus moet ( voor mijn gevoel) eerst helijosje een grondige wasbeurt krijgen...

Boodschapjes doen,bloemen halen voor het meisje
( levensgroot boeket !!! ) dat verdient ze....

En dan is het ouderwets weer eens hoog tijd voor een  middagje thermen La Jo....



 Op mijn balkonnetje,in het zonnetje .....

Masker op mijn snoet .....

Voetjes in het sop, knip knip ,schaaf schaaf ,vijl vijl en ga zomaar door....
Mijn onderdanen zien er weer als nieuw uit, trouwens mijn handen ook... op allebei een lakje helemaal op mijn gemakje...





Dat voelt goed.... voetjes voelen weer lichter, huidje is zo zacht als een perzik....
handen zijn weer elegante handjes...

En als ik daar zin in heb, eet ik een Marokkaanse salade met couscous voor de afwisseling en deze is helemaal lekker.....
Zeker met een mooi wit wijntje erbij... 

Ik geniet, met volle teugen, het is maar dat u het weet...hihi...





wordt vervolgd....

****************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten