vrijdag 3 juli 2015






                     HET WORDT MET DE SECONDE





warmer in Nederland en dat is goed te merken.

Hoewel ik moet zeggen, dat ik er zolang ik niets doe echt niet zoveel last van heb....

Behalve als ik toch even iets van noodzakelijke boodschapjes moet halen voor morgen.
Uiteraard op de fiets met een warm windje in mijn haren,dan gaat het mis...
Dan ga ik transpireren en dan houdt het niet meer op.
Dat begint onder de haargrens bij mijn pony en lopen er straaltjes over mijn gezicht,mijn ogen in langs mijn neusgaten naar beneden.





Aan de achterkant loopt het via mijn nek,langs mijn ruggengraat en blijft dan hangen in het kuiltje van mijn rug....
Dus na de zoveelste keer me opfrissen en iets anders aan,hou ik het voor gezien.....





Mijn huis vervuild langzaam maar ik doe verder even helemaal niets meer.....!!!!!!!!!!!!!!!
Gisteren was ik zo ongelofelijk moe,dat ik om 18.45 uur ( ja u leest het goed !) mijn bed in gestort ben en met twee kleine tussenpozen tot vanochtend 9.30 heb geslapen....

Eerlijkheidshalve moet ik bekennen,dat het ook wel een zéér inspannende dag was in het revalidatieziekenhuis....gelukkig kon ik tussendoor zwemmen ( dat is een van de therapieën ) maar voor de rest was ik op over uit van de hitte. Alles gaat gewoon in slowmotion....





En ik ga er vanavond ook weer bijtijds in,want morgen is het D day en wordt ik om 9 uur opgehaald... Spannend !!!!!!!!!!!!!!!! 

****************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten