zondag 12 juli 2015








                                               MYSTERIEUS


Afgelopen week,heb ik tussen de bedrijven door sávonds meegedaan aan een evenement om thuis engelen energie te mogen ontvangen.







Ik zat niet stil,maar terwijl ik lekker aan het rommelen was, was ik wel in een meditatieve staat van bewustzijn.
Allereerst ontving ik een reeks van getallen die ik op de pc, klok of mobiel zag en die mij bevestigde dat ik op de juiste energie zit voor wat betreft de weg van mijn ziel.
In nederigheid ontving ik dit en was ik er dankbaar voor.

Ik had één appel in mijn fruit mandje liggen en de volgende ochtend zag ik,dat er zich héél langzaam een lijn aan het ontwikkelen was dat zich vormde tot een teken..... aan de ene kant van de appel.






Ik heb dit fenomeen wel eens eerder gezien bij een oude vriendin van mij,maar ik blijf me nog altijd verwonderen.
Het werd een bijzonder appelkunstwerkje....

Tot mijn grote verbazing begon het ook aan de andere kant van de appel. Eerst ontstond er het OM teken en daarna ....





werd het uitgebreid tot dit....





En als laatste kwam er dit nog bij...





Linksonder zie ik toch echt een duidelijke J ...

Appelkunst van de engelen ? Of voor de sceptici onder ons gewoon een rupsje nooitgenoeg ???........
Niemand weet het, maar ik vind het een klein wondertje.... en bedank alle engelen......

****************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten