zondag 29 maart 2015






      IK BEN ER HELEMAAL KLAAR VOOR !!




                                           



Gesloopt en wel..Ik heb geen rug meer over en de rest van mijn lijf wil ook al niet meer mee. Als ik nog niet helemaal door had,waarom ik ga revalideren dan weet ik het nu weer !!!...

Ik ben bepakt en gezakt ! En alles staat gereed voor mijn nieuwe avontuur...

Koken hoef ik gelukkig niet, ik eet vandaag bij "Chez Loesje" aan de overkant van de gang. Zij heeft draadjes vlees gemaakt als afscheid en het weer past zich er uitstekend bij aan. Het regent al de godganselijke dag dus echt draadjesvlees weer, dat maakt wel dat ik lekker door kan werken en ik nu helemaal klaar ben.

Ik heb meteen maar mijn zomerkleding vanuit de berging naar boven gehaald en gelijk ook wat dingen weggedaan in een zak voor het Leger des Heils. Inmiddels heb ik deze ook al gebracht en gestort in de kledingcontainer.Dat geeft een goed gevoel.

Het laatste wasje zit nu in de droger en droogt....




Voorlopig ben ik de eerste 14 dagen onder de pannen in het revalidatie ziekenhuis en als ik weer thuis kom,dan kan ik pas mijn kleding weer wassen.
Het weekeinde na de Pasen mag ik gewoon naar huis en de daarop volgende weekeinden ook.
Dat is een prettig vooruitzicht.
Hoewel ik moet zeggen dat één weekeinde overblijven om te landen en te wennen, mij in het geheel niet deert.

Ook met de paasdagen niet..... want misschien kan ik dan in alle rust weer eens achter mijn laptopje om mijn belevenissen en bevindingen tot dan toe met u te delen.
Voorlopig ga ik nu verplicht de ruststand in en leest u even niets van mij....
Ik wens iedereen een hele fijne week toe..
Tot ........





****************************************


Geen opmerkingen:

Een reactie posten