woensdag 18 maart 2015








                                          STEM UITGEBRACHT


Mijn ingevulde stembiljet zit in de daarvoor bestemde bus en dat geeft mij een héél goed gevoel.
Sinds wij vrouwen stemrecht hebben laat ik dit uiteraard nooit meer voorbijgaan en als je dat wel doet ? dan gaat je stem naar de grote partijen en dat lijkt mij geen goed plan...
Wij hebben dit recht verworven en nu is het gewoon onze plicht om daar dan ook dankbaar gebruik van te maken.En dat doe ik met veel plezier.

Ik heb mijn laatste geld uitgegeven aan boodschapjes en mijn medicijnen opgehaald bij de apotheek.

Alle uitgebloeide bollen van een aantal mensen heb ik in de gemeenschappelijke tuin geplant om het woonplezier wat op te krikken... Ik creëer gewoon ons eigen Keukenhofje..

Ik ga zo nog even de witte was ophangen..en heb net mijn niet storen bordje op mijn voordeur gehangen.Daarna moet ik van mezelf in de rustmodus want ik heb het gevoel of ik dubbelgevouwen ben naar de verkeerde kant.

Dan maar even aan de pijnstillers...het is niet anders. Maar het wordt wel anders!!! Nog een paar weekjes, dan ga ik revalideren en wordt ik gewoon gereset...
Nou ja ??? Gewoon ????




Gisteren heb ik onverwachts aan de overkant van de gang gedineerd.. bij buufje L en vanavond komt zij in dit restaurant een vorkje prikken...
Nou als dat geen participeren is ??? Dan weet ik het niet meer.




****************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten