dinsdag 31 maart 2015








             OOK DIT IS ONDERDEEL VAN









Van mijn uitzicht!!!                  MOOI HE ?????


Ik heb vanochtend voor het eerst hydrotherapie gehad en zowaar een aantal baantjes door het 
water gekrabbeld met een belt om zodat je loopt door het water want schoolslag dat gaat nog niet lukken helaas..
Toen bedacht de fysiotherapeute dat ik mijn weg misschien wat makkelijk in het gebouw kon vervolgen op een driewieler...Goed plan vond ik in de eerste instantie,maar in de tweede instantie afgekeurd....door mij....
Wat zijn dat een enge dingen...bij elke bocht heb je het gevoel dat je omvalt,dat kan dus helemaal niet met 2 wielen achter,maar het voelt wel zo..dus ik moet er niets van hebben!!!!

De therapeute vind dit zeer teleurstellend,maar ik verzeker haar,dat wanneer ik nog een rondje rijdt op dit onding...de helft van het personeel ook in de revalidatie kan hier... ( groepskorting?? hihi)
Blijft over de ouderwetse mij welbekende rollator en een kwartier eerder de deur uit.... Ik doe zo mijn best....heen en terug is toch gauw een halfuur lopen .. en dat b.v 2 keer op een dag?? Zo kom je ook aan je therapie... hoewel ik schuifel als een overspannen slak...vind ik dit toch wel dapper van mezelf....

GISTERAVOND heb ik een poosje in de huiskamer hier op de verdieping doorgebracht met 3 leuke kerels....
waarvan er één gehaktballetjes had gebraden voor bij de borrel ( ik braaf aan de detox thee ) en de ander ( je verzint het weer niet ) bij mijn jongste zoon in de klas heeft gezeten




en bijna zeker weten ook wel eens bij ons thuis heeft gespeeld..Dat is zo leuk !!!! het leven zit vol verrassingen .....

Uiteraard lag ik om 22.00 uur in bed...uitgevloerd en wel...toch was ik van de weeromstuit al om 6.30 uur wakker...klaarwakker !!! Lekker op tijd voor het warme zwemfestijn.....

De ergo therapeut heeft me vanmiddag ook het e.e.a laten zien op zijn afdeling en wij hebben een soort van intake gehad....

Druk druk druk...over dik een uur wordt de avond boterham weer opgediend...Het eten is wennen,het is echte ziekenhuiskost...In ieder geval waardeer ik mijn eigen hap weer als ik straks de weekeinden naar huis mag.

Tot zover..... Josephientje...

****************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten