zondag 1 maart 2015










                    VANDAAG IS HET


Zo'n lekkere, ik doe mijn klussen dingen zondag.....
Het weer is er ook naar,het waait behoorlijk hard en hangt tegen regen aan...





Dat betekent dus voor mij dat ik alle achterstallige kleine klusjes wegwerk, dingen opruim,een strijkje doe etc.....
Morgen is vriendin C jarig en geeft ze een high tea 
Ik pak haar kadootje met veel zorg,liefde en aandacht mooi in... ziezo! dat ziet er goed uit...





Daar kan ik mee voor de dag komen en ook met de inhoud die ik niet zal verklappen voor het geval zij meeleest....

Met een uurtje komt mijn zwemmaatje kaasfondue hier eten..en een spelletje scrabble spelen...
Tenslotte moet ik mijn stukje taalkundig brein geolied houden....






Dit is echt zo'n lekkere no nonsens zondag... ik ga nu de rustmodus in om mij geestelijk voor bereiden op de game.....





****************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten