dinsdag 24 maart 2015








                                                            ZO ZEG !!!!!


Mag ik vanochtend weer verplicht vroeg mijn bed uit .






Dit had ik eigenlijk niet echt gepland..maar aangezien ik een afspraak heb met de aannemer die om 9.00 al aanwezig is om een stukje houtrot bij mijn balkonnetje weg te werken..





moet ik wel vroeg uit de veren om mijn bed op te maken en tussendoor ook nog even de afwas van gisteren weg te werken...me aan te kleden en op te tutten...
En het is maar goed ook dat ik vroeg ben opgestaan,want de aannemer is ook vroeger dan gepland....het is niet zoveel werk,maar ik ben wel blij dat het hersteld word.
Om 9.00 uur ontbijt ik en hapt hij ook even een broodje weg onder het genot van een kopje koffie..
Tijdens dit momentje van rust hebben we gezellige gesprekken...( hoelang is het geleden dat ik met een heer ontbeet? Ik kan het mij niet meer heugen hahaha!!!!)





Mijn balkonnetje knapt ervan op...en het stukje reparatiewerk wordt later door de schilder weer in de juiste kleur gekwast. Kind kan de was doen!
Zo kan ik zonder houtrot de zomer in......en de winter door....


En dan kan ik nu gaan bekomen van de schrik...dat mijn helijosje niet door de keuring komt... er zit een groot gat in de kokerbalk achter en daar moet een plaat op gelast worden.... ( dat schijnt een euvel van deze autootjes te zijn ) en ze is natuurlijk net als ik op leeftijd en bijna antiek.





Bovendien moet er ook iets aan de uitlaat gebeuren...pffff... Ik had zo gehoopt dat dit mij nog even bespaard bleef...Maar helaas pindakaas!!
Dat wordt echt afzien...financieel...!!!








Ik probeer toch positief te blijven en bedenk dat zij na deze operatie minstens nog een aantal jaren mee kan....
Ik kan en wil haar nog niet missen...zij is mijn stuk vrijheid !!!...
Ik ga er vanuit dat WW weet wat hij doet en draag haar aan hem over wanneer ze een lege tank heeft..
(Opdracht van WW...) haar operatie vindt dan plaats wanneer ik ben opgenomen in het revalidatieziekenhuis. Dat zou mooi zijn !!! Daar ga ik voor!!

Ben gisteren ook voor een laatste observatie bij de pijnconsulente geweest en zij heeft mij een rondleiding gegeven door het ziekenhuis en mij laten zien waar ik straks eventueel kom te slapen en nog een aantal dingen uitgelegd.

Het wachten is nu op mijn





Ik ga ervan uit dat het nu niet meer zolang zal gaan duren...





******************************************************************************************************************************************************************




Geen opmerkingen:

Een reactie posten