woensdag 11 maart 2015


 kleine update..................





                          EN JA HOOR !!!!




Het begint hier weer zachtjes te waaien.....eerder schreef ik al over de persoon die meent hier de boel te moeten terroriseren en te ondermijnen.....

Het wordt tijd dat hij ergens anders een plek gaat krijgen,dan hebben wij rust en hij ook.

Na afgelopen zondag.. is het weer begonnen
in de zin van dat buufje L  bijna struikelde over de druiven die dit heerschap voor haar deur had gedeponeerd en die al weken lagen te rotten voor zijn eigen deur.
Kennelijk moest hij ervan af en is dit weer de eerste kreet om hulp en aandacht.

Bij mij lagen de mandarijn op de met geld bedrukte servetjes voor mijn deur.
Buufje L belt gebelgd op naar de bewonersconsulent. Ik schuif de gorigheid subiet in mijn vuilnisbak...en buufje L zet de druiven terug voor zijn deur met een brief erbij.

Ik heb helemaal geen zin in dit soort van kat en muis spelletjes en ga ervan uit dat wat je voedt,je ook laat groeien. Ik negeer hem en zijn idiote gedrag.
Maar ik ben en blijf super alert !!!!

Ik maak er wel foto's van en melding op de mail bij de bewonersconsulent... misschien kan hij deze dan ook doorsturen naar de politie.
Voor mij is daarmee voorlopig de kous weer af.

Het 8ste gebod....heeft hem kennelijk toch aangesproken en is hopelijk tot hem doorgedrongen,want hij heeft het schrijven op het whiteboard meteen verwijderd !!!! 
De waarschuwing boven de geurverfrisser en het ding zelf zitten er nog !!! Mooi zo !!!! afblijven is het advies !!!



*******************************************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten