maandag 16 maart 2015

Monday Monday --- The Mamas and Papas




Het is rommelig op de derde, dat komt mede door het feit dat het appartement naast mij ( van vergeetachtige buurvrouw) leeg wordt gehaald en gestript.
De verhuizers zijn druk bezig en dat geeft een beetje lawaai en veel heen en weer geloop.
Maar het zijn aardige jongens die hard werken.

Vergeetachtige buurvrouw heeft haar plekje gekregen in een verzorgingshuis in W en is daar volgens haar zuster helemaal op haar plek,met lotgenoten om haar heen en de nodige aandacht vitamine L en de verzorging die ze zo nodig heeft.

Ik ben oprecht blij voor haar,vooral ook omdat er voor de noodzakelijke verhuizing geen nare ongelukken zijn gebeurd en dat had zomaar gekund,want deze vrouw is helemaal de weg en de kluts kwijt. Alzheimer in een héél ver gevorderd stadium...

Ik heb gisterenavond een zware pijnstiller genomen en heb daardoor voor de verandering eens geen pijn vanochtend,dus spring ik op het fietsje om in het dorp mijn paasversieringen te halen en trap nog even door om ook nog een zak potgrond te bemachtigen....

Dan ga ik de paastakken versieren,maar dat gaat niet helemaal lukken omdat de verhuizers er nog steeds met grote dingen langs moeten....Dus wacht ik braaf totdat ze klaar zijn en eet eerst mijn lekkere broodjes op die ik voor de lunch heb aangeschaft..

Dan heb ik daarna nog mooi even tijd om dit op papier te zetten en te merken,dat ik toch wel een beetje uitgevloerd ben....Ik hoef dankzij de goede gaarkeuken niet te koken vanavond... Dus ga ik nu even profiteren van de rust die ik gewoon ( verplicht) neem....voor straks 

 Mooie avond allemaal..............

 ****************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten