woensdag 25 maart 2015








                                                REGELDAG..DAG





Ondanks dat ik gisteren beetje laat in bed lag,ben ik vanochtend vroeg op om een aantal dingen te regelen.
Ik stap op het fietsje naar het dorp en ga eerst maar eens langs de drogist want die heeft mijn favoriete merk creme's voor de helft van de prijs..
Alleen vandaag !! Dus ik ben er op tijd bij en schaf aan wat ik nodig heb...






Ik breng mijn laarsjes even terug naar de schoenwinkel,het stiksel laat los en daar waren ze te prijzig voor. Dus dat moet gerepareerd worden..
Ik krijg een belletje zegt de vriendelijke verkoopster.Daar vertrouw ik op....





Dan haal ik bij de reformwinkel mijn favoriete detox thee... en neem het tweede pak voor de helft van de prijs ook mee,dan kan ik in ieder geval een van de twee pakken meenemen naar het revalidatie centrum....slim Jo !!






Ook koop ik nog een aantal slips,dan hoeft buufje L niet de was te doen wanneer ik de eerste14 dagen overblijf.. 




Vervolgens ga ik naar de kapper om mijn haar te laten kleuren en er highlights in te laten zetten.Dat verlevendigt mijn haar en als laatste een masker een echte oppepper voor mijn haar kan helemaal geen kwaad... Mijn lokken zien er weer verzorgd uit..
Mijn portemonnee huilt...maar mijn hoofd is een plaatje !






En dat allemaal in een lichte regen op de fiets !!!


Als ik thuis kom met mijn schatten en gelijk de lift in stap met buufje L en hondje Saar... komt zij even uitwisselen bij mij en stel ik voor ... patat MET te gaan eten,in de snackbar .... Goed plan !! vindt zij ook en weg zijn wij in mijn helijosje...
( de tank moet leeg gereden worden en dat valt om de drommel nog niet mee maar anders kan het gat in de kokerbalk niet gelast worden volgens WW ) 






Wat heerlijk zo,n patatje met een kroketje en colaatje .... wij genieten tevreden !! helemaal goed !!!
Na deze uitspatting..keren wij huiswaarts en neemt zij helijosje mee... naar het plaatsje K... daar moet een op marktplaats gevonden fietsje opgehaald worden voor haar kleinzoon....






Ik maak ondertussen lijstjes van wat ik wil meenemen en bel lieve vriendinnen om te vertellen dat ik straks tijdelijk even afwezig ben...
Haha ik krijg vast héél véél kaartjes met de echte pigeon post... lekker ouderwets en ik hang alles boven mijn bed ~! ...........







Ik krijg morgen bezoek van vriendin A uit Z die staat om elf uur op de stoep...ik heb lekkere dingen genoeg in huis voor onze lunch.. en ga nu uitrusten en mijn bedje opzoeken....

IK STORT ME NU......

IN DE ARMEN VAN MORPHEUS !!!!





****************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten