dinsdag 10 maart 2015










              MIJN  LEKKERE HAPJE AVONDETEN





Heb ik vandaag meer dan verdiend.Ik heb héél hard gewerkt...mijn huisje is dan ook bijna weer helemaal brandschoon.
Ik doe het tegenwoordig maar in etappes,want in één keer ??? Dat gaat helaas niet meer lukken....

Gisteren ben ik begonnen aan de klus, vandaag heb ik de ramen gelapt..en mijn balkonnetje voorjaarsklaar gemaakt...
Alleen het grote raam in de kamer moet nog worden gedaan ...maar dat komt a.s vrijdag wel...want de rest van de week ben ik druk met ander dingen.

Morgen laat ik eerst Saartje uit, het hondje van buufje L,zij heeft een vriendinnendagje..graag gedaan L..




en daarna moet ik mij spoeden naar het ziekenhuis naar de Cardioloog.
Daar zal ik de resultaten te zien en te horen krijgen
betreffende mijn onrustige hart...
Daarna moet ik toch echt wat boodschappen gaan halen,dan heb ik mijn dagje wel gehad, denk ik zo.

Donderdag mag ik mij weer vervoegen bij het revalidatie ziekenhuis...
Ik hoop dat ik dan te horen krijg dat ik in aanmerking kom voor het 
all round revalidatie programma van 18 weken thumbs up
Cross my fingers....en brand een kaarsje voor mezelf...



*********************************************************************************



Geen opmerkingen:

Een reactie posten