maandag 23 maart 2015







                                               IK LIJK WEL GEK



Het is 7.02 uur en ik zit achter mijn peecee, terwijl mijn wekker pas om 10.00 af gaat straks...
Maar ja ?? wat doe je als je klaar wakker en uitgeslapen bent ???

Achter mij snort de waterkoker,ik ga er eerst maar eens een grote mok thee ingieten




en een ontbijtje nuttigen van rijstwafels met kaas en halvajam...

Ik begin mijn dag tegenwoordig voor het ontbijt met een groot glas water met citroensap.

Goedemorgen wakker Nederland


Ik ben wakker geworden van het geroffel van een specht die zich hier alweer een aantal dagen uitleeft  op een dikke stam...en natuurlijk ben ik een beetje nerveus voor wat betreft het gesprek straks met de pijnconsulente van het revalidatie ziekenhuis.

Maar om daar nu om 7.02 uur je bed voor uit te gaan???
                                        







Ach plannen zijn er om gewijzigd te worden nietwaar?
Zo werd gisteren het diner bij mijn favoriete restaurant aan de overkant geschrapt.... Buufje L had vierkante ogen van een twee dagen durende en zéér verslavende serie en was even vergeten,dat ik mee kwam eten ....




Dan moet je ( in dit geval ik dus !) snel kunnen schakelen..en die gave bezit ik .... Ik kan er wel om lachen en verdwijn na een wijntje naar mijn eigen onderkomen.
Natuurlijk laat ik me hierdoor niet uit het veld slaan en keer mijn parkeergeld knip om en tel al het losse geld. 



Na een kleine berekening zie ik meteen dat ik precies genoeg heb voor een overheerlijke pizza pepperoni...Die bestel ik acuut... ziezo ! Da's geregeld....dan loop ik
even snel naar buufje C om leentjebuur te spelen 
( want ik heb ook geen wijntje meer in huis) en bij zo'n overheerlijke onverwachte pizza mag een lekker wit wijntje niet ontbreken.
Ik krijg zomaar een fles wijn van haar...wat lief nou weer !!!


En na drie kwartier zit deze dan te smullen van een onverwachte verrukkelijke Italiaanse maaltijd... en eigenlijk moet ik bekennen dat ik dit veel lekkerder  vind dan bloemkool.


****************************************

Ik heb gisteren een aantal prachtige plaatjes geschoten van een overweldigende zonsondergang en besef weer eens temeer dat ik een gelukkeling ben dat ik hier mag wonen. Zoveel schoonheid maakt mij dankbaar en nederig tegelijk..
Ik wens u allen een mooie maandag toe....en



CARPE DIEM............

****************************************



Geen opmerkingen:

Een reactie posten