zaterdag 28 maart 2015



                           SNELLE UPDATE ..........................................................




                                              HET IS DRUK






Slecht in slaap kunnen komen vannacht...vanwege
alle dingen die ik nog op het laatste moment moet regelen.....








De belasting meneer is geweest...dus dat heb ik pfff gelukkig ook weer achter de rug...
Ben reuze blij met deze belasting meneer die uit het Oosten des lands komt ( kwamen daar ook niet de wijzen vandaan ???)   en die ik via kipdochter D uit E heb doorgeschoven gekregen... Thnx D....

Het gaat nu alleen nog om de allerlaatste loodjes...

Ik heb verder alles rond en geregeld en hoef nu alleen nog maar te pakken en ben toch best wel een beetje nerveus voor alles wat mij nog te wachten staat.

Buufje S van 93 komt aan de deur met een lekkere fles bodylotion .... zooooo liefffffff....................

Buufje L en ik gaan zo saampjes lekker eten bij haar en als toegift  naar de film....Nog even samen genieten voordat ik mijn revalidatie traject in ga.





         ERBARME DICH....... hoe toepasselijk....




In het besef dat het alweer 2 jaar geleden is dat ik precies om deze tijd de sleutels van mijn nieuwe onderkomen mocht ontvangen en dat wij hier stonden te schilderen met z'n allen overvalt mij een gevoel van  intense dankbaarheid.....wat is er in die korte tijd toch héél veel goeds



gebeurd.....


****************************************




Geen opmerkingen:

Een reactie posten