zondag 22 maart 2015







                                        PIEPKLEIN UPDEETJE



Heb net mijn "Heliosje"uit handen gegeven want morgen wordt zij gekeurd.Zij is in hele goede en vertrouwde handen bij WW en krijgt ook een kleine beurt.



Geld voor een grote beurt heb ik helaas nog niet....
Ik moet gewoon vertrouwen hebben dat er niet echt iets bijzonders aan de hand is en het overgeven,dat kost moeite maar ik doe mijn best om het los te laten, ik mis haar nu al, mijn stuk vrijheid.......






Morgen mag ik naar het revalidatie ziekenhuis voor een laatste observatie gesprek met de pijn consulente...  dan mag ik even het autootje van Buufje L lenen...Lief !! Thnx...en vanavond eten wij samen bij haar bloemkool ( een grote stronk is toch teveel in je uppie ) ook zij heeft gisteren de rust even gezocht en nodig net als ik. Dus straks even bijbeppen en lekker eten.
Mooie zondag allemaal




****************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten