dinsdag 31 maart 2015




                             


                   EEN EERSTE BERICHT

                    






Van een zwaar vermoeide vrouw... Ik leer en revalideer...zullen we maar zeggen. Ik heb op dit moment even een tussen uurtje waar ik dankbaar gebruik van maak om dit te beschrijven...

Gisteren was mijn intake dag en dat was afzien...
Zoveel indrukken,zoveel mensen en drukte die ik niet gewend ben,dat mijn lieve verpleegster de therapie s,middags voor mij heeft geschrapt.Er wordt hier met je meegedacht en rekening gehouden,met wat je wel en niet aan kan... Na een bezoek aan de dokter en de voedingsdeskundige,een rondleiding en gesprek diverse therapeuten.... had ik het helemaal gehad en dat zag mijn lieve zuster...Dus kon ik een uurtje of twee bijtanken en me opmaken voor de eerste keer hydrotherapie vandaag...

ik heb zo geboft... De kamer die ik heb grenst dan wel aan een drukke tweebaansweg maar daar achter ligt de hei...en daar kijk ik over uit....
Dit is mijn uitzicht.....



Dit is de allereerste foto die ik hier heb gemaakt.
Wat een uitzicht he ????
Gisterenmiddag buitelden er hier 4 kleine eekhoorntjes in een dikke boom,wat zijn ze toch koddig!!! Die waren me net te snel af,die wilden niet op de kiek.

Ik woon op een tweepersoonskamer,maar die heb ik de eerste 2 weken helemaal voor mezelf....
Heerlijk rustig......

De storm maakt het onrustig,het waait code oranje.
De dennenappels vliegen van de bomen tegen de ramen aan De wind fluit een deuntje.......

Wordt vervolgd ....therapie tijd... tot later.......





Geen opmerkingen:

Een reactie posten